Ohjeet lippuhyvityksen hakemiseksi

Päijät-Hämeen alueella on koronaepidemiasta johtuen kielletty kaikki sisä- ja ulkotiloissa järjestettävät yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset 30.4.2021 asti.

OHJEET LIPPUHYVITYKSEN HAKEMISEKSI

Pyydämme kevätkauden 2021 peruutettuihin konsertteihin lipunostaneita PALAUTTAMAAN liput 31.5.2021 mennessä. Lippurahojen palautukset hoitaa Lippupiste

1. palautuksia voi hakea tämän verkkolinkin kautta: https://web.lippu.fi/palautus/

2. Liput voi myös palauttaa postitse yhteystietojen ja tilinumeron kera osoitteeseen:

Lippupiste Oy / ”Tapahtuman nimi” palautus
Kalevantie 2 (B-talo)
33100 Tampere

3. Ryhmälippujen palautukset
Ryhmäpalautusten kohdalla ryhmänvetäjä voi ilmoittaa peruutukseen liittyvät tiedot sähköpostiin: sinfonialahti@lippu.fi

Pyydämme kärsivällisyyttä sillä peruutusten määrän ollessa suuri, viiveitä käsittelyssä saattaa ilmetä. Lippu.fi -myyntipisteet eivät käsittele palautuksia tällä hetkellä lainkaan.

Ennakkoon ostetut väliaikatarjoilut konsertteihin palautetaan seuraavasti:

Mikäli olet tehnyt väliaika ostoja Restis-verkkopalvelussa ko. tapahtumiin, hyvittää Food&Events Tapahtumaravintolat tilauksesi tällöin automaattisesti. Rahat palautetaan käyttämällesi maksutavalle muutaman pankkipäivän sisällä.
Poikkeuksena Ålandsbankenin asiakkaat, joille rahoja ei voida palauttaa automaattisesti. Mikäli olet maksanut tilauksesi Ålandsbankenin luottokortilla tai verkkopankkitunnuksilla, otathan yhteyttä verkkokaupan ylläpitoon sähköpostilla asiakaspalvelu@restis.app. Sisällytäthän tällöin viestiin nimesi ja tilinumerosi rahojen palauttamiseksi.

Tarjoilutilaukset jotka ovat tehty puhelimitse tai sähköpostilla, peruuntuvat automaattisesti.

Muissa väliaikatarjoiluja koskevissa kysymyksissä voitte olla yhteydessä Food&Events Tapahtumaravintolat myyntipalveluun (avoinna arkisin klo 8.30–16.00) puh. 020 762 4864 tai sähköpostilla ravintolat@sibeliustalo.fi.