Ohjeet lippuhyvityksen hakemiseksi

Koronarajoitusten vuoksi Sinfonia Lahden peruuntuneiden konserttien lippuhyvitykset hoitaa Lippupiste.
Kausikorttilaisten lippuhyvitykset hoitaa Sinfonia Lahti ja heitä informoidaan erikseen.  

OHJEET LIPPUHYVITYKSEN HAKEMISEKSI

Pyydämme perutun konsertin lipunostaneita PALAUTTAMAAN liput 31.3.2022 mennessä. Lippurahojen palautukset hoitaa Lippupiste:

1. palautuksia voi hakea tämän verkkolinkin kautta: https://web.lippu.fi/palautus/

2. Liput voi myös palauttaa postitse yhteystietojen ja tilinumeron kera osoitteeseen:

Lippupiste Oy / ”Tapahtuman nimi” palautus
Kalevantie 2 (B-talo)
33100 Tampere

3. Ryhmälippujen palautukset
Ryhmäpalautusten kohdalla ryhmänvetäjä voi ilmoittaa peruutukseen liittyvät tiedot sähköpostiin: sinfonialahti@lippu.fi

4. Kausikorttilaisten lippuhyvitykset hoitaa Sinfonia Lahti ja heitä informoidaan erikseen.

Pyydämme kärsivällisyyttä sillä käsittelyssä saattaa ilmetä viiveitä. Lippu.fi -myyntipisteet eivät käsittele palautuksia tällä hetkellä lainkaan.


Ennakkoon ostetut VÄLIAKATARJOILUT konsertteihin palautetaan seuraavasti:

Mikäli olet tehnyt väliaika ostoja Restis-verkkopalvelussa ko. tapahtumiin, hyvittää Food&Events Tapahtumaravintolat tilauksesi tällöin automaattisesti. Rahat palautetaan käyttämällesi maksutavalle muutaman pankkipäivän sisällä.
Poikkeuksena Ålandsbankenin asiakkaat, joille rahoja ei voida palauttaa automaattisesti. Mikäli olet maksanut tilauksesi Ålandsbankenin luottokortilla tai verkkopankkitunnuksilla, otathan yhteyttä verkkokaupan ylläpitoon sähköpostilla asiakaspalvelu@restis.app. Sisällytäthän tällöin viestiin nimesi ja tilinumerosi rahojen palauttamiseksi.

Tarjoilutilaukset jotka ovat tehty puhelimitse tai sähköpostilla, peruuntuvat automaattisesti.

Muissa väliaikatarjoiluja koskevissa kysymyksissä voitte olla yhteydessä Food&Events Tapahtumaravintolat myyntipalveluun (avoinna arkisin klo 8.30–16.00) puh. 020 762 4864 tai sähköpostilla ravintolat@sibeliustalo.fi.